23:26 foto dag med evelina ;d

hej sweeetiies ! I´m home again.
här langas det bilder (y)


kyrka


ful fågel


get :d


ehm.. staket ?


spindel i blomman


blomma och humla


(L)


ljung


häärlig svan ;d


ehmm.. tråkiigt :o


fjääder <33


HAHA, jag och evelina skrattade söönder när vi såg detta trädet !


Det va alla bilder jag hade att bjuda på för denna gången (y)
känns det bra?
Hoppas iaf att ni fick er ett gott skratt vid sista bilden, det fick jag och Evelina i alla fall. Trodde slottskogen va för småbarn som villee kolla på djur men tydligen inte.

Nu börjar min dag lida mot sitt slut.
Funderar på att sova faktiskt.
Kanske inte just precis nu men om ett litet tag.

Godnatt bebiisarna! PUSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0