12:59 you and me babyy

SOLEN skiner och jag e på bra humöör !
Legat ute och solat i ca två timmar nu på morgonen, kanon det va det jag behövde nu innan skolan börjar. Dagarna bara springer iväg. Tänk snart är det måndag och då får jag träffa alla igen. Nästan så att man längtar lite !

Nu håller jag på att fixa mig och sen blir det ut och fota med Evelina, får se fall det blir några bra kort ;)
Ni får se dem senare i så fall och det vet ni. Jag har en liten idé om vart vi ska fota så får vi se fall det blir så eller inte.

För alla som vill veta så har jag ångest när det gäller kläder ! Har inget att ha på mig helt sjukt ! åååh vad sur jag blir -.-'

Nu hittade jag kläder i alla fall ! Bilder kommer sen ! (L)

puss´n !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0