Filipha HISSAR och DISSAR !


Filipha DISSAR nya tv kanalen !

Nu den 7 september tror jag det va startas den nya sportkanalen tv 10. Jag tycker det är helt värdelöst. Det finns redan så många kanaler där dem visar sport. Varför ska man ha en till då? Helt onödigt enligt mig. Sen kanske det finns massaa folk som tycker det är jätte kul med sport men hallå ! Ni har canal + och alla dem kanalerna . Varför ska ni ha en till kanal. Helt onödigt !

DISSEN GÅR TILL NYA KANAL 10 !




Filipha HISSAR Eminem !

Killen e ju bara så bra ! Han e snygg och hans musik blir ju bara bättre och bättre. Inte nog med att han gör bra musik ! Han gör bra låtar med andra artister också. Det är något som jag tycker är viktigt att artisten kan göra låtar med andra artister och det har Eminem lyckats mycket bra med ! Så just av dem två anledningarna att han är snygg och gör bra musik blir han HISSAD utav mig !


Kommentarer
Postat av: Charlotte

helt rätt filipha (L)

2010-08-17 @ 23:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0