21:39 KARATE KID blir sågaaad !


KARATE KID !

Filmen handlar om Dre som flyttar från Detroit till Kina. I Kina blir inget som han tänkt sig och han möter en tjej som han faller för direkt. Men den små Kina killarna gillar inte inte att Dre och tjejen umgås så Dre blir slagen men vägrar att berätta för sin mamma vad som är fel. Så fortsätter filmen i någon timme och Dre blir tränad i kung fu och det slutar med att han är med i en turnering för att få dem Kinesiska barnen att sluta använda kung fu på han så att han nästan blir misshandlad.

Jag tycker att filmen va ganska värdelös och seg , men att jag va där med Amanda gjorde hela saken bättre. MEn jag tror dock att fimen blev lite hatad i mina ögon bara för att det va massa Kineser. Har aldrig riktigt förstått mig på dem snea ögonen och det svarta konstiga håret.  MEn Dre va söt så filmen va värd att kolla klart på !

Filmen får
2 av 5 filipha hjärtan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0