ny header och nerräkning !

nyy header, hade tråkigt så gjorde en lite sommrigare ! :)  hehhe, nu ska jag lyssna på muusik och bara chilla på livet.. Vad händer imorgon ? Jo det blir nog ullared med Mamma och Charlie. Får se.. vill ni hitta på något så hör av er.  Dock är jag GANSKA uppbokad, men får tränga in dig om du vill vara med på schemat (stavning?) hhheheh :$$ Såhär ser det ut just nu !

Tisdag: Ullared sen vet jag inte ..
Onsdag: Träffa Faster Inger eventuellt.
Torsdag: Matilda Wing (L)
Fredag: Amanda kanske, eller någon annan <3
Lördag: Räkfrossa hos släkten
Söndag: Ledig som det ser ut nu.

Ganska sådär uppbokat. Men iaf så är det bara 11dagar kvar tills Barnbidraget kommer och 12dagar tills jag får tillbaka min ring från grivering och 14dagar kvar tills skolan börjar ! Vart har sommarlovet tagit vägen? ;o SJUKT... ://

Barnbidraget kommer försvinna fort denna gången också kan jag gissa ://
200 till grivering i min ring.
200 till pappa (mobilräkning)
Nya jeans.
Några nya svarta leggings.
Någon snygg tunika eller något i den stilen.

Såå det blir la inte så mycket över :// jajaja, det är värt det tycker jag !

Nu ska jag ha kul -.-' TÖNT !



jag hjärtar min Alfons (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0