kan inte sova längre ;o

Gordmorgon, och denna dag kan jag faktiskt säga morgon för klockan är bara 10. Vet inte riktigt vad som hänt mig men jag kan inte sova på nätterna längre. Somnar kanske vid tolv och vaknar mist 6 gånger under natten tills klockan är halv nio. Det känns förjävligt för man blir så sjukt seg i huvudet. -.-'

Nu kom Alfons och satte sig här bredvid mig i solen , han e så mysig !

Idag blir det ullared lite sädär små tråkigt när man då inte har några pengar... Får fjäska med mamma lite tror jag. Men det brukar ju mest bara vara skit där men i alla fall. Något måste jag ju komma hem med så att ni har något att kolla på!

I detta inlägg blir det inga bilder eftersom jag inte tog några igår och nu är jag nyduschad och ofixad så det får bli senare idag. Nu ska jag ta och döda en pappalångben !

hejdåå (a)


bild från förra sommaren ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0