8:00 vad gör jag uppe? :(

nyser.se
klockan är ruggit tidigt och jag börjr 9:40 , då är frågan , vad gör jag uppe?

  • nyser
  • sminkar mig
  • smsar
  • lyssnar på musik

Så ser det ut just nu , asso jag har nyst över 5 gånger nu.
Det är sjukt jäv*a jobbigt.

Har en sjukt soft dag i skolan idag i alla fall.
Börjar med slöjd, sen har vi fysik och bamba sen bild och engelska.
Så det är ganska soft tycker jag !

Efter skolan blir det in till stan och kolla fall jag kan få prao plats på Kicks.
Plus att jag träffa Adam i stan också.
Senare ska jag göra precis som alla andra och gå på
NRJ in the park.
Det kommer blii KANON !

Nu ska jag fortsätta med sminkningen.
Pusshej ! <3



Hittade denna klänningen hemma i lådan , den är sjukt snygg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0