23:07 det ni inte visste ? fråga !


kärlek
är du kär? tror det ..
i vem isåfall? :$
har du dumpat någon? jaa
har du blivit dumpad? mmh
hur många förhållanden har du haft? tre
har du verkligen varit kär? jao .
har du sagt jag älskar dig utan att mena det? nej!
är du rädd för kärleken? ja
har du blivit kär i en bästa kompis? nej

badgirl/badboy
har du rökt? ja

Har du snusat? nej
är du beroende? nej
har du varit full vid fel tidpunkt? nej.
har du varit otrogen? ehm.. ja :$
har du hånglat med fler än 5 personer? ja
har du hånglat med fler än 10 personer? ja
har du haft sex offentligt? nej.

har du haft camsex? nej.
har du spelat klädpoker? aah
tycker du att det är coolt att supa? nej ?


utseende
hur lång är du? 1.72
ögonfärg? blå/grön
hårfärg? blondiiiin!
stil? filipha stylee !
är du nöjd med ditt utseende? haha mitt lillfinger ! HAHAHA
är du mogen? NEJ :D
skriver låtar/dikter? hänt
du kör handboll/basket? NEJ .
du kör fotboll/innebandy? Neeej,men innebandy är kul !
du är ofta med kompisar? alltid !
du spenderar mer än 6 timmar på datorn/tven väldigt ofta? händer la.

jag tycker om att
[x] kramas
[x] pussas
[x] prata
[ ] sova
[ ] gå upp tidigt
[x] lyssna på musik
[x] lyssna på musik i hörlurar
[x] vara på stan
[ ] vara ensam
[x] vara med kompisar
[x] vara kär
[/] vara i skolan 
[ ] vara hemma
[x] shoppa
[x] se på film

jag är nöjd med
[ ] min kropp
[x] mina bröst
[x] min dåliga humor
[x] mina ögon
[x] mitt hår
[/] min längd
[ ] min näsa
[ ] min mun
[ ] mina ben
[ ] mina tänder
[ ] mina händer
[ ] mina fötter
[ ] hela alltet
[x] mitt liv
[x] mina vänner

något mer ni vill veta , är det bara att fråga !

pussshaaaaaj !


(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0