22:41 varför kollar jag på den ? :o

God kväll sötisar , ligger här i sängen efter en sjukt rolig kväll med Evelina inne på Liseberg.
Nästan lika roligt som igår fast igår va det mer ungdomar det va lite roligare, idag va det ganska segt men vi gjorde det bästa av situationen. Drev runt som vanligt :d

Haha, snackade mer med Chips Tobias och sen började vi snacka med någon Rasmus också.
Sjukt trevligt, igår kom jag hem med chips som någon tjej hade vunnit.
Eftersom jag e så sjuuuukt social så lyckades jag fjäska till mig chips och idag lyckades jag få Ballerina.

En kille vann två stjärnvinster på Ballerina så jag gick fram till han och frågade fall jag kunde få lite så jag fick två nävar med ballerina !


gott som fan asso !

Nu ska jag fortsätta kolla på den helt värdelösa filmen som heter bröllopsfotograden.
varför kollar jag på den?
Har inte så mycket bättre för mig fatiskt.

pusshej ! <33

Kommentarer
Postat av: amandooooo

hahaha bröloppsfotografen är bäst!

2010-08-28 @ 22:46:30
URL: http://bloggpandan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0