22:35 skolan imorgon :o

tjosan i trosan, nu e man hemma från Evelina.
Mina ben kliar sönder, har antagligen fått svinkoppor så imorgon blir det ett besök hos backaläkarhus -.-' inte det första man vill liksom och inte nog med det ! Skolan börjar imorgon !

Hemsk att sommarlovet försvunnit så fort :s blir nästan mörkrädd !
Men så många härliga minnen man har fått !

Ska ha på mig min snygga tröja imorgon :d
Alltså den som jag köpte idag.
Sähär ser den ut.


Det är en liten XL från verymoda 299:- 99:- 
Helt perfekt till hösten !

Nu ska jag försöka sova, ska faktiskt gå upp kl.8 imorgon.
Inte gjort det på sjuuukt länge !
Såå det är nog dax att fixa sig för natten.

Puss och ni alla andra får ha en härlig dag i skolan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0