22:17 dagen med Amanda (L)

hejsan snyggingar !
Varit en sväng med Amanda i stan och det va sjukt nice, hon köpte ett par snygga jeans.
Finns antagligen bilder på dem på hennes blogg
Jag köpte faktiskt en klocka och den är FÄÄÄÄÄT !
Här kommer det bilder ! 

 







Så där har ni lite bilder att njuta av.

Imorgon börjar skolan klockan 8 och då ska jag ta SO i två lektioner i rad.
Det är liksom inte okej, men det tycker tydligen tydligen skolan. Men dem gör ju allt för att förstöra för oss söta människor.

Nu ska jag testa lite kläder till imorgon ,  och sen blir det städa rummet och sova.

Puss å godnatt !
Finns på msn och facebook (y)

ps. öis förlorade med 1-2 mot Falkenberg...

Kommentarer
Postat av: amandooooo

jag älskar dig! <3

2010-08-24 @ 21:56:59
URL: http://bloggpandan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0