21:55 kan man stå mitt i vägen och skratta ?

- livet ger och levet tar, allt de andra ser är vad ödet lämnar kvar.

Ligger här i sängen och smsar och bloggar.
Finns inte så mycket att säga just nu känner jag, allt är konstig i min hjärna plus att jag är jätte trött.
SOM VANLIGT.
Nej men ett bevis på det är att när jag skulle hem från Evelina så följde hon mig en bit, ja till det vanlig övergångsstället vid tingsdadsslott ... Så stod vi där mitt i vägen och bara skrattade i säkert 10 minuter. Asso typ sa massa konstiga saker och bara skrattade.
Så vi bestämde att vi båda skulle gå hem och lägga oss ! HAHA
trötta som man e !

Nu ska jag smsa och lyssna på musik.
Här kommer en av låtarna jag drogar !

Uppladdad bara för att den är bra, tänker inte på någon speciell denna gången.


'

puss och godnatt ! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0