21:26 sorry men jag va tvungen...

Fan vad dina ord är patetiska,
att en gång säga en sak och sen bara lite senare ändra det,
varför ens börja tro att det en gång kanske kommer blir bra?
Det är ju bara skit samma.
Hållkäft och lev dit fula liv själv ist !
Att förstöra för andra är inget liv.
Varför inte försöka fixa ditt eget !
Så att vi andra slipper lida för dina problem.
Kan förstå att du tycker ditt liv är jätte kul.
Men vafan tjänar du på det?
Mår du bra av att ståra personer som försöker stå dig nära?
Försöker finnas där för dig ?
Du vet själv hur det är att bli sårad.
Så varför såra andra för dina egna problem.
Sluta upp med detta nu !
För jag kan lova dig,
av hela mitt hjärta !
Att du själv inte tjänar en krona
på att såra folk.
Du har sårat mig och just precis därför
vill jag inte att du ska fotsätta med det !
Så snälla underbara dumma du !
SLUTA FÖRIHELVETE !

Kommentarer
Postat av: jonte

hänt?

2010-08-31 @ 16:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0