18:55 min ring (L)

tjenaa, va och hämtade min ring på guldfynd för ett tag sen. Satte mig på bussen och hade ingen koll på vad klockan va och när jag gick av bussen insåg jag att klockan va 16:50 och alla affärer stänger 17:00 så snabb som man är gick jag till bankomaten tog ut pengar och hämtade sedan min ring i sista minutern.


ååh den e så fin och nu står det även Birgitta 23/3-63 och Filipha 3/7-10 i den. Det va dagarna jag och min farmor konfirmerades. Hon fick den av sin mamma tror jag det va och jag har alltid gillat den. Så nu när jag konfirmerade mig så fick jag den ! KÄRLEK !

Nu ska jag snart äta och sen blir det ut en sväng med amanda! (y)

Puss´n !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0