16:52 jag er en tår falla ner igen ..

Hemma från skolan nu , har precis tryckt i min två toast och ett glas mjölk. KÄRLEK till MJÖLK helt klart.
Ska laka med Amand senare när hon varit och handlat lite.

Jag saknar alla gamla nior på brunnsbo skolan, inga roliga att skratta med och hela skolan är typ helt öde ! Kom tillbaka :(

Nu ska jag ta undan mina saker och kolla lite till.


jag ser en tår falla ner igen,
när jag passerar vid korsningen.
jag hör en röst som jag känner vid,
som rycker upp mig från detta liv.
jag har en själ som jag trott va hel,
men nu kan jag bara le under solens sken.
jag ser en värld som är tyst å grå,
men om vi håller dig vid liv kan det bli som då.

jag sitter kvar igen,
nu saknar jag min bästa vän.
den ända som fick höra allt
och kände samma sak som mig.
som kunde gråta med mig,
skratta när det kändes bra.
som inte prata skit å ljög,
ja det va riktig vänskap.
nu så är det ytligt hela tiden,
vart är livet kompis?
du vet den tiden då vi hängde,
nu är allt så konstigt.
jag kommer aldrig glömma
tiden då vi gick i skolan
skippa sista matten ,
satt och snacka om allt i solen.


(L)


okej, det tog typ 110 år att skriva inlägget men iaf (L)

pusshej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0