14:54 gottigottgott !

ojoj vad mycket jag hunnit med idag !
städade stora badrummet och sen åkte jag och Charlie till stan, köpta en sked till Fanny som har dopdag snart, och en klocka till charlie. (y)



Tuffa familjen dådå !
Rosa = min
Grön = Charlies

Sen så på vägen hem köpte vi glass och chips för alla jäkla 50-öringar som vi hade !
Betalade 49kr med 50-öringar snacka om att det tog ett tag att stoppa i dem i maskinen xd




Mysig dag med Charlie helt enkelt.

Om ett tag åker jag till stan för att möta upp Evelina när hon slutat jobbet, Blir la en sväng i stan och antaligen en sväng in på liseberg också !
HAHa, vi får se.

Jag finns på 0762-045225 bara att höra av er ;)
pusshaaj !

ps. jag är så jävla trött på folk, så tänker fan skita i er som e helt jävla vrickade !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0