14:16 sol ;]

tjuu ;d

vaknade för ett tag sen, tog en dusch och så blev deet frukost (lunch) bacon och stekt potatis (y)
Sjukt gott va det, nu ligger jag ute i solen och njuter av vädret och har musik på lagom hög volym.

Jag har börjat insé att tiden bara springer iväg nu för tiden , det är faktiskt jobbigt. Klockan är alltid mer än vad man tror. 

Igår när jag va i stan köpte jag en ny vit bh, det va på tiden om man ska säga så. Eftersom en viss Mamma tvättade min vita spets bh i fel grader så den blev grå ist för vit.
Men igår hade jag pengar så då blev det att jag köpte en ny (y) KANON !

Nu ska jag fotsätta sola och lyssna på musik.
Det går att nå mig på mobilen ;]

Ha en skön dag i solen !
Puss


Bild från när jag va hos Evelina i Kungshamn typ ;]
Badade i höga vågor på Malmön.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0