13:42 skolan snart :S

vet inte riktigt vad jag ska skriva.
det är typ höst ute nu, grått och regnigt men varmt. Ibland förstår jag mig inte på Sveriges väder. Det hade inte skadat med värme och strålande sol i stället för värme , regn och grått.

Det är bara två dagar kvar tills skolan börjar , det känns helt sjukt. Tillbaka till helvetet igen då. Men det ska bli riktigt kul att se det nya schemat och träffa alla igen. Många man saknat mycket ! Men sen börjar det ju på riktigt också så det är bara att kämpa på. Tänk att man ska behöva gå upp tidigt på morgonen bara för att fix sig. Åååh vad jag INTE längtar!

Nu ska jag fixa mig tror jag :s hehe på tiden kanske ?

ha en mysig daag, hejdåå sötiisar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0