12:05 är din dag lika konstig som min ?

Men tjena såhär mitt på dagen !
Är din dag lika konstig som min?
För din skull så hoppas jag inte det !

Hade hål timma mellan 9 å 9:55 och nu så har jag håltimma med bamba inräknad i den mellan 11:25 till 13:05.
Så nu sitter jag hemma och äter gott, medans dem andra äter falukorv med mos i bamba ! HAHA såå synd !

Ska i alla fall tillbaka till skola sen och ha spanska sen slutar jag.
Så det känns ganska onödigt att gå tillbaka till skolan, men vad ska man göra?

Får se vad som händer senare, tror jag ska vara med Eve men hon ska kanske jobba så då blir det svårt. Kanska bara går hem och chillar på livet hemma.
Kan vara skönt att göra det då och då.

Nä men nu fick jag sms , jag ska vara med Eve efter kl.6 (y)
Nice, nice, nice.

ååh vad jag hatar att när man gör mat och bloggar samtidigt hinner maten kallna för att man i så inne i att blogga, och hur gott är det att värma maten i mickron ? NEJTACK !

Nu ska jag fotsätta äta maten och sen blir det tillbaka till skolan.

Puss (L)





HAHa, okejdå..  hejdåå :d

Kommentarer
Postat av: amandooooo

sötaste

2010-08-26 @ 15:24:34
URL: http://bloggpandan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0