12:01 älsklings Alfons !

Det är söndag, imorgon är det tillbaka till skolan..
Söndagar är alltid jätte sega tycker jag, men ikväll kommer i alla fall familjen Melin så de blir lite små mysigt.
Jag funderar på att kolla igenom läxorna som e till denna veckan, men jag vet faktiskt inte fall ja orkar.

Duschade för ett tag sen och jag orkar inte föna håret så sitter här och hoppas på bättre tider och att håret ska torka ! Men det ska tydligen ta sjukt lång tid :(

Alfons ligger och sover mellan mina ben, han är sveriges coolaste och söötaste hund !







Dagens älskling är Alfons ! (L)

Nu ska jag fixa mig lite:

  • Testa kläder.
  • Sminka mig.
  • Fixa håret.

Hör av er om det är något !

Love!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0