11:48 hårinpackning !

god förmiddag :d
okeej det lät jätte fel men i alla fall. HEJ
varit ute på promenad med Alfons nyss, mötte inte så mycket folk vilket är ganska tråkigt för man brukar få sig ett gott skratt när man ser folk. Jag mötte två personer.

1: Kvinna med hund som flydde upp i skogen när jag och Alfons kom.
2: Kines med vinterjacka i MASSA färger !

Aa som jag sa, ett gott skratt!

Funderar på fall jag ska börja gå promenader med Alfons oftare, jag gjorde det ganska mycke ett tag men jag gav liksom upp det. Får kanske ta tag i det igen ?  Vi får se vad som händer.

Nu sitter jag här på trappen hemma med glasögonen på och har inte orkar duscha, ska göra en hårinpckning också. Kan rekomendera den faktiskt. Evelina gjorde den när vi va på hennes land i Kungshamn.

Såhär gör du.
1 avokado
1 ägg
2 msk olja.
några droppar pressad citror.

Skölj håret men shampo och masera sedan in hårinpackningen, vira sedan plast folie runt huvudet och låt det sitta i ca.30min.  
Funkar jätte bra på slitet hår!

Ni bara CAREFACE, men testa för det funkar jätte bra !  :)


Nu ska jag eehmm.. jag vet inte faktiskt.
Jo jag ska vänta på att sköldpaddornas "hus" är färdig städat och efter det ska jag duscha och göra hårinpackningen.

kyss sålänge !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0