11:12 tattooo :d

ibland blir jag så trött på datorn så det är ju sjukt. Har suttit här vid datorn ett tag och bloggat och när jag skulle publicera så gick det inte. Så jag kryssade ner och då brukar det sparas i utkast men tydligen inte denna gången -.-'
Så nu får jag skriva ett nytt.
Jag satt i alla fall och kollade på Miami Ink och man blir så sjukt sjugen på att tatuera sig. Alltid drömt om att han en sol högt upp på ryggen. Något i stil med detta.

Det hade ju varit sjukt nice tycker jag !
Vi får se vad som händer i framtiden, just nu försöker jag tjata till mig hål i naveln men det går ju sådär (dåligt).

Nu ska jag fixa mig och ta reda på när resten av familjen kommer hem, har liksom ingen aning om det ! Ahajaa nu ska vi se fall det går att publicera detta inlägget då ;)

Ha det så bra alla underbra läsare ! puss (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0