11:12 är allt som det ska ? :d

godmorgon, godmorgon !
är allt som det ska? :d

Det är det inte här ! :(
Varit vaken läge och nu har jag precis städat klart badrummet i källaren så nu ska jag ta och duscha hade jag tänkt.

När jag e färdig duschad blir det stan en sväng med Lillebror (L)
Jag ska köpa en sak åt mamma så att hon inte behöver åka in till stan och charlie ska köpa en lika fet klocka som mig! Han e så cool ! hehe

Glömde berätta att igår så vann jag och Eve inga chips men så stod vi där och typ skrek att nummer 19 va bäst så kom det en tjej och tog 17,18,19 och 20. Så skojade jag om att om hon vinner så får hon dela med sig. Så vann 19 så fick hon två påsar chips så kollade hon på mig och bara vilken vill du ha ? Så jag bara sourcream and onion chipsen hon bara okej, så fick jag påsen ! HAHA så bäst är vi Evelina !

jaja, nu måste jag duscha !

Pusss (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0