07:18 vad blir det för frisyr ?

Godmorron bäbiisarna !
Jg står här framför datorn och sminkar mig (y)
Skolan börjar 8.00 med teknik och sen har jag håltimma i 55min, känns lite onödigt att gå till skolan men man har ju inte så mycket till val.
Men jag är sjuukt pepp på att sluta kl.14 så det är okej.

Vad blir det för frisyr idag?
Jag har inte den blekste aning.
Tror jag ska ta med plattången och "voffla" det på håltimman för just nu är håret inte riktigt torrt och jag vill inte förstöra det mer än vad jag redan gjort. Jaja, vi får se vad jag gör.
Men det låter som en bra idé tycker jag.

Nu ska jag ska jag ta och äta en macka och sen borsta tänderna.

Nu får ha en bra dag i skolan, puss på er!


gammal bild ! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0