you make my day :)

hejhoppgummisnopp :D
idag va jag tvungen att gå utt kl.8 :/ för M&M+två till skulle komma och vi skulle åka på någon knasiig marknad! haha inte direkt jätte kul men jajaa, jag vaa sociial och följde med :) ajaa, så vid 9:20 åkte vi iväg, det va jag mamma och charlie i våran bil och mormor och morfar och Astrid och Lars-göran i morfars bild och vi åkte och åkte och åkte, haha och eftersom mamma inte visste vägen så åkte vvi bakom M&M haha och morfar körde i 90 där man fick köra i 110 så jag satt typ och sura för att det gick så långsamt xD hahaha ajaa, vi åkte upp mot stenungsud och vidare och vi stannade i kungälv påvägen och köpte kex :D<33 mysigt haha  men jag satt i bilden med alfons, :) haha. sen åkte vi vidare och stannade och köpte typ ost x'D och sen vidare till marknaden, massa gamla bilar och sånt skiit men det fanns mkt godis så jag shoppade godiis :D<33 hahaha myysiiigt tycker jag (K) ajaa, va la där till ca kl.14 och sen åkte vi, jag charlie och mamma hem och vet inte riktigt vad resten tog vägen xD hahaha ajaa, åkte och handlade och sen lagade vi mat hela familjen utan pappa för han är inte hemma, :P aja aså nu harnjag ätit och lagt in bilder från dagen, :D här kommer tvåå..
ha en fortsatt underbar dag alla! :D<3



1.röklöver, :)
2.haha, jag i bilen :P


//Filiphabellring (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0