sol sol sol sol och mer sol :)

HejHej, :)
a idag är det då sol :D vilket är helt underbart, fast jag skulle hellre haft sol igår menmen. aja vaknade tidigt redan vid 9 :o och så typ duschade jag och sen åt jag frukost intressant va? ajaa  sen satt jag bara ute i solen och stheekte lite och sen blev det plocka massa äpplen från marken för att dem hade ramlat av trädet, en hel jävla svart soppsäk blev fylld med massa äpplen!  ajaa sparade även några som så bra ut så jag ska göra äpple paj sedan :D:D ajaa, iaf jag måste bara berätta att om man tar rabarber och doppar i socker och sedan äter, är tväär gott! även att skala äpplen och blanda i socker och kanel är oxå tväär gott :D:D hihii me gusta!<33
Nu sitter jag här vid datorn fast der är fint väder och jag ska gå ut snart ska bara chatta färdigt lite xD<3




//Filiphabellring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0