snart flämslätt:)

hejhej, har varit dålig på att blogga känner jag :/ hmm,,, och sämre kommer det bli :(
nu ska jag berätta om vad jag gjorde igår, :)
åkte till joel, men han va sjuk. krya på dig älksliing(L) sötnowsen på några av bilderna nedanför :)
åkte la hem kring 20.00 och va hemma vid 21.15 :/ missade en kvart av Royal Pains :'( ajaa, men det programet är iaf sjukt bra :) sen när det va slut så satte jag och mamma på skräckfilm :) The unborn, asså den va la inte så JÄTTE läskiig den va mer äckliiig xD haha<33 ajaa skrek la till några gånger :$ hihii<3
a och idag blev det ställa klockan på 10, upp och duscha fixa lite vid 11 kom Linda, Ella och tuva :)
myysigt varee, haha  lekte med barbie xD kasnke ska förklara det att Ella är 6år och tuva är 2år :D
haha, men iaf dem fick med sig massa barbie och sånt hem så nu har jag inte kvar något hemma :D gött som fan att bli av med gammla saker tycker jag! a vid 14 drog dem sig hemmåt. 
efter ett tag åkte jag mamma och charlie till backaplan :) jag köpte en vinter jacka, everest<3
hihi, sjuk myysig är den iaf. När jag kom hem började jag packa, och nu har jag packat klart och ätit och snart kommer familjen Melin hit :) myys myys, men jag håller på att bli förkyld, eller hmm.. aa jag är förkyld redan :/
Jag längtar tills imorgon, flämslätt med klassen och 8B :D hoppas det kommer blii nice :D

<---- jackan jag köpte :)

kyss(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0