skolfotoo. :)

tjaah, nu är jag hemma från skolan och har pluggat litee, :/
ingen rolig dag idag asså, började 8;00 och sen va våran längsta rast 10min tror jag, det va lixom lektion efter lektion hela tiden! :o mmh, men ändå när vi skulle slutat kl.15:00 så va det skolfotoo vilket är ganska bra för nu är det gjort och då behöver man inte tänka på det :D:D ajaa, det är nog bara jag som tänker så. haha a nu sitter jag här iaf och kollar på lite bilder från idag och chattar med lite underbart folk och typ lyssnar på musiik :D
här kommer lite bilder från idag... :D:D
haha, jiddrade med en rolig persoon idag oxåå då inget namn men ändåå hahahaah<33
ajaa, det är la bara några som vet :) ohh gaaaad vad jag har skrattaaat, men det visade sig att personen är shysst så vi avslöjade oss och nu ska jag smsa normalt med han xD hahahahahahaha. ajaa skit samma jag är inte normal har jag märkt :D




//Filiphabellring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0