skolaaaaa :'(

hej, jag sitter och pluggar! :'(
asså skolan är så sjukt tråkigt!
ska sattsa på att måla zebrafärjade naglar istället tror jag xD
 hahaha, asså gud jag är svin pigg och ändå pluggar jag :'(
fyfyfyfyfy. ajaa nu ska jag fortsätta plugga :/
hahaha. måste bara berätta om min dag förtst!
började 8:00 hände inte så mktt, hade vanliga lektioner.
blev bombad med sudd hela tiden av en viss person!
haha ;D NO NAME xD
aja, så är det, lärt mig att leva med det.
sen va det la typ håltimma i två timmar :D
mysmysmys! :D
och tillbax till skolan, och hade typ 3lektioner
hmm.. spanska, matte och musik, :/
haha, ska ha musik prov v.42 och vi har itne fått ett enda papper att träna på xd
våran lärare är en aning anorlunda :/
ajaa, har nog aldrig skrattat så mkt på en musik lektion
sitter bredvid abbe och edo :) haha
a jag orkar inte förklara men a det är bäst iaf!<3
nu sk ajag fixa lite och senare blir det hundkurs med alfons!


pusspuss(L)





jag saknar sommaren!

Kommentarer
Postat av: georgia

ååh.. saknar också sommaren. det gicik så fort :/

2009-09-16 @ 16:58:38
URL: http://georgiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0