skola, johanna och dans :)

chachaaa, jag är då med johanna :) bääst asså :D höhöö ajaa, jag måste pluggaa  inte direkt kul asså men jasånt är livet, sitter även och äte äpplepaj :) sjuukt gott(L) aja, har läxa i hk! :/ normalt eller vad? xD
ajaa, dagen i skolan har varit sjukt bäst, a blir då FLÄMSLÄTT på måndaag! :D äntligen :) 8A+8B haha fyfan vad det kommer blir bäst!<3 ahahaa, :) måndag till Onsdag dåråå!<33 jag kommer finnas på mobilen det fattar ni va`?<33
ajaa, nu måste jag fortsätta plugga ha det underbart köss(L)




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag va på flämslätt förra året , skapar minnen förlivet! njut för de e så jävla kul där:D

2009-09-16 @ 17:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0