samira, adrian, edin och alfons.(:

heej, slutade tidigt idag då,:) redan klockan 13.00 höhöö vi stod i cafet i skolan haha fyfan vad bäst det var, rody kom in på våran mentorstid och berättade att våran klass skulle börja i cafet så a det böev jag samira edin och adrian dårååå, haha vi  gick och handlade och typ a fyfan vad jag har skrattat asså!!!  sviin kul a hoppas att alla andra får lika kul som vi haha inte för jag tror det men iaf.. :) hahahah ajaa jag känner min ganska seriöös just nu eller inte, :/ haha  ajaa dansen börjar på ONSDAG :D:D jag baraa längtaar sjuukt mkt!(L) träffa alla älskliingar igeen!! fan va jag saknat er älskliingar! :D<33 ajaa, nu ska jag och samira typ ta lite kort och fixa lite höhöö, ajaa bilder kasnke kommer senare :D

//Filiphabellring


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0