regn regn och mer regn =D

hej, nu ska ni få höra änuu mer om min daag, alla roppar yeeey!!! ajaa,iallafall så drog samira hem vid typ halv fyra och precis när jag gått promenaden med alfons till balad och hem så började det spööregna så jag har suttit vid datorn och även varit ute och tagit litee kort i regnet! :D myysiiigt säger jag bara! det är något med regn som jag gillar!<33 skulle helt klart kunna gå runt i korta shorts och lille i spöö regn och bara myysaa bara det inte skulle varit så kallt :$  haha ajaa, här kommer lite omgjorda bilder från idag :D<33



älskar dig alfons!<33

jag och samiraa (LL'

jag kommer alltid finnas för dig!

haha, en ute i regnet bild. :D<33

//FiliphaBellring.


Kommentarer
Postat av: Emma

Så sööt din vovve e ^^ :D

2009-09-03 @ 20:01:20
URL: http://mizzmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0