PIGG SOM EN MÖÖRT!

heej allt underbart folk som läser min blogg. nu är jag hemme från skolan! sent tänker ni men nejnej har varit med underbara mandaah, emma och becka!<33  vi spelaade in lite fina videos.. hmm.. nu bleev ni nyfikna va? men tyvärr kan jag inte berätta för er höhöö. ni får ha tålamod och vänta! jag lovar ni kommer få se vad vi håller på med senare :D aa vet inte riktigt hur lång tid det kommer ta men ha TÅLAMOD! ajaa nog pratat om det, a fick en fin fråga av Becka vad går du på egentligen! asså jag patar och är jag har varit sjukt pigg idag, haha jag bara hmm.. COLA :D<33 ajaa, jag vet varför jag är så pigg, för jag hade gympa tidigt i morse och jag sprang ju. som nu kanske läst,haha så nu är jag lite inne på att springa varannan morgon, innan skolan och oavsett fall jag börjar 8:00 att jag ställer kl. på något tidigt tar en liten jogging rundaa duschar fixar mig och sen går till skolan, :/ vet inte fall det är någon bra ide ska tänka över det i helgen sen får vi se vad som händer, :D  behöver lixom motion :D ajaa, snart ska jag äta lite och sen ska jag till backavallen och träffa samira :D<33 tror Tina skulle vara där oxå, a vi får se :D kommer blii fett nice iaf<33


ps. i miss you 

 //Filiphabellring<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0