ny dag och nya möjligheter!

hejhej :)
är nu hemma från skolan, haha bästaa dagen började 8:00 med typ gympaa lite kul faktiskt :D haha första gången jag säger så om gympaa, haha (L) ajaa sen va det håltimmaa och vi typ a gjorde inte så mkt, drog och lämnade tillbax lite böcker åt mamma på blioteket i selma<3 hhaha Träffade Tina oxå men vi va tvungna att dra för vi skulle ha HK höhöö ajaa vi bakade typ bullar/bröd och vi hade typ halft mjölkrig ja,samira adrian och sean :D haha a jag och Adrian va la typ värst då och det är fortfarande inte fred haha gissa vad han och sean gjordee!!!


Dem hällde ett halvt kiloo typ salt i våran deg!! (JÄTTTEE GOTT) haha<33
ajaa, men så kan det varaa, hahahhahaa kul som faan iaf :D
sen slutade vi la, och det hände inte så mktt, drog te skälltorp för att hämta min loggbok och örhängen av johanna och vi typ chilla runt där och hör att någon roppar på mig så jag vänder mig och sånt inte vem det va =o hahah ajaa jag är ganska dålig på att känna igen folk!! men aja, fick sedan ett sms och det visade sig att det va Simon som roppaaat eller det va hanns kompis som roppat men ajaa,,,
sen tog vi bussen hem igen och då träffade jag Martin som gick i min klass föruut, snackaade lite och såå, haha sen gick jag och samira hem te miig och vi typ bara chillar :D
ring om ni har tråkiigt :)(L)

//FiliphaBellriing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0