Ni, vi, alla!

heej, stack ut med Samira ett tag. :)
HAHa, träffade sjukt mkt mkt mkt folk asså!
ni vill inte veta asså! haha
jag tror aldrig jag skrattat så mkt, helt seriöst nu!
asså, vi typ gick och sen ser vi några!
och sen ser vi fler lite senare
och sen fler änu senare och a vad ska man säga!
sjuukt kuul iaf!! (L)
men samira va tvungen att dra hem för hon skulle till LemLem. :/
så jag drog med hem och nu sitter jag här vid datorn.
får se vad som hädner senare, jag har mina egna plander som ingen fått ta del av än. :)
men det beror på fall personen hör av sig eller inte :P
ajaa, det är la så det ser ut,
har inte hänt så mkt idag vaknade vid halv tolv och sen blev det tv och sånt myys!
a så nu ska jag lyssna på musik och bara chacka lite kul saker på datorn!

gammal bild!<33

hihii kyss(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0