mascara, msn, blogg och bdb :)

godmoorgoon alla underbaaraa!
sitter här och sminkar mig framför datorn samtidigt som jag bloggar och chattar, hmm.. inte en jätte bra kombination men så får det bli när man typ somnar om fast man inte får xd  hahah
asså vet ni vad jag gjorde i morse?  haha min väckarklocka rinde typ 6:45 och jag hade tydligen stängt av den och tänt min sänglampa och sen somnat om, för när jag vaknade så stod lampan tänd och kl var 7;07 och jag fick lite små panik för jag hinner inte duscha på 10min och jag skulle följa charlie till skolan med alfons, :/ så aa drog på mig en stor mysiig tröja och mjukiis och satte mig i soffan och mös ända tills det blev ut i det knasiiga vädret som är. men när jag kom hem ble det duscha och sen a har jag sprungit runt och fixat mig och så, hihii och nu måste ja fan dra till skolan snart :/ inte så myysiigt blir en jävliigt lång dag antagligen, hk på ea kanske så då slutar vi typ 16:05 :'( jag kommer döö helt enkelt men a man har la förfan inget val :( hihi, men ni kan ju slänga iväg ett sms :D och göra min dag en aning roligaree :D:D


//FiliphaBellring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0