kolla här....

haha, nu ska jag berätta om vad jag gör :D:D
hihii alla roppar yeyy!! för ni är jätte intresserade,
vilket jag tycker är mkt mkt bra. dagen i skolan va la helt okej :D
haha eller a den va bra
har nog aldrig skrattat så mkt på en svenskalektion och har nog aldrig varit så tyst på en spanska lektion xD
haah aa det är framsteg i spanskan iaf<3
musiken va inställd så alla drog hem 
jag har la typ pluggat den jävla engelskan sen dess,
eller nä det är inte helt sant,
för jag har tränat med alfons och jag har busat sjukt mkt med han,
jag älskar den hunden asså!(L)
ajaa, iaf så är jag ganska trött på skolan men jag skiter i det,
bara att göra det man ska och le :D
haha<3 och nu ska jag antagligen äta snart,
 hihii, inte direkt hungrig men a får äta när maten serveras. :D haha.
asså gud jag sitter fan och skrattar när jag tänker på dagen!
så sjukt många roliga kommentarer och aa jag vet inte riktig vad jag ska säga mer,,
hmm.. orkar inte berätta allt för er sötisar!
och nu så ska jag kolla igenom glosorna igen,
sen blir det stänga av datorn och plugga lite matte antagligen.
änner min som en jävla
PLUGGIS!
men det är 8;an nu förfan!
betyg och sånt :'(
off.. vill inte ens tänka på det! :o
usch usch och mer usch :D<33


bilden e gammal! :)

//Filiphabellring(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0