igåår, :):):)<33

godmorgoon,
super crossen igår var helt underbar, mkt folk, underbart ljud och a vad ska man säga.<3
det bästa med allt är nog allt folk som är där och kollar men även att höra Ljudet!<3
och starten är nog det bästa av allt :)
a min kamera är inte då den bästa, :/ så korten ser ju ut lite a som dem gör,
haha, så det blir inte många uppladdade! :/
vilka var där förästen? :D
jag och emma satt mitt emot varandra, haha
och jag är inte normal för jag typ ställde mig upp och vinkade med båda armarna :D
A emma såg min iaf :) hihii
vi såg allt utom det sista final heatet, :/
för alfons va emsam hemma och mamma var jätte orolig att han skulle ha bitit sönder något, så vi va tvungna att åka hem :'/ finalen är ju det BÄSTA!<3
a när vi kom hem blev det promenad med alfons och sen nannaah :/

vinnaren i finalen blev iaf Andrew short :D
filip som jag tror blev bästa svensk kom 10 :/
och sen va det en svensk som låg 3a och sen kom ett hopp och så hoppade han och flög snett rekt upp på läktarenoch in i stolarna, :/ men han fortsatte tydligen köra, men slutade sist, :( 
och det visade sig nu efter att han va skadad, :/
info från emma som va kvar längre än mig :)<33

a idag händer det la inte så mkt, jag ska vara hemma med alfons<3
får se vilka som kommer och gör mig sällskap :D
hihii hör av er om ni vill hitta på något :)

//Filiphabellring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0