film, kanelbullar, sms och plugg.

hejHoppGummiSnopp :)
jag tycker att smsa och plugga samtidigt är en mkt bra kombination! :D
haha, alla kan kolla in på min bdb och slänga en kommentar :)
heter då FiliphaBellring där också.
dagen har varit ganska trög, :/
började 8.00 med att kolla på film

den är ganska bra men inte när man är sjukt pigg och man inte får små prata utan att lärarna får damp!
kan ni ens tänka er filipha sitta still i 2timmar och 6minuter? :o
haha,, ni hör ju själva säg det högt en gång.
Filipha ska sitta still i 2timmar och 6min
nu måste få ett jätte skrattatack!
så fort den va slut så hade vi hk.
bakade kanel bullar, :/
asså jag tycker inte det är så gott faktiskt.
men käkade upp mina 4.
sen va det bamba käkade inget
skolan har piss mat asså!!!
sen hade vi ea, men den va inställd
så vi åkte med till fotbollen!<33
mysiigt va det!(L)
sen tog vi bussen hem,
när jag kom hem tjänade jag 50kr :)
plockade upp alla äckliga äpplen som ramlat av träden
och slängde dem, och då heltplöttsligt 50kr rikare lixom :)(L)
kommer bra till pass nu när vi ska te flämslätt och käka godiiis :)(L)
och sen så satte jag mig vid datorn ca. 189 uppladdade bilder!
aja, nu ska jag dra för min lillebror fick nyss damp,
hmm... datorn tillhör inte mig längre :'(


kyss o hej!<3

Kommentarer
Postat av: mw

din blogg är snygg! :D

2009-09-17 @ 16:50:16
URL: http://slashmatilda.blogg.se/
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Ja ibland måste man väll pausa pluggandet med sms, godis, musik eller vad som helst! hehe =)

2009-09-17 @ 17:44:04
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: nathalie

Sv : haha det gör det alltid<3

2009-09-17 @ 19:32:05
URL: http://nathaliehjertbergnyander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0