du är MIN!

Hej hej :D
dagen har varit sjukt tröög lixxooom lektion sen byta böcker sen nästa lektion och sen byta böcker och sen lektion och sen byta böcker sen bamba sen lektion sen byta böcker sen lektion och sen byta böcker och sen lektion och sen byta böcker ochs en sista lektionen! :) hahaha, gick sedan till johanna och vi bara chillade och kollade på film(L) sjjjuuukt myysiigt(L) hihiii, ajaa så äree och sen satt jag inne på johannas rum med en boll bakom ryggen och så åkte bollen iväg och säg säger jävla boll och sen slår jag armbågen i kaniinburen  och säger AJ och johanna ba filipha vad saa du´???? och jag ba  jävla boll och sen AJ! hon baah hahahahhaha det lät som du sa jävla porr AJJJ!!! hahahahahaha asså gud vad jag skrattaade!!! :D:D:D ni skulle varit med :D:D:D<33333
Ajaa, nu är kl.20:17 och ska snart följa johanna till bussen i regnet!!! :o HAHAHAHA  ajaa dagens bild får bli dennaa...



//Filiphabellring(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0