dansen har BÖRJAAT :D:D

heej, nu är jag hemma från dansen :D omg så underbart att se alla igen nu är vi 11pers och helt klart dem mest underbara gruppen ever!<3 vad ni än gör så kommer ni inte kunna slåå oss! Jag har nog aldrig skrattat så mkt asså! vi är bäst tjejjer !(L) haha<33 och sen när alla dragit hem så hade typ inte mamma kommit så vi gick vänta och så stod vi i typ "hallen" och där gick alla som tränade förbi och så stod jag och johanna. hmm.. mest jag och typ dansade och så. haha och så kommer det två "gubbar" hmm.. kanske 50år eller något  och a dem började snacka med oss och så fort dem gått ut så fick jag värsta skratt atacken! omg ni skulle varit med! jag låg på GOLVET och skrattade!! :D:D<33 HAHA underbar dag :D<333
så nu ska jag gå en promenad med Alfons och sen blir det duscha och plugga :D

//Filiphabellring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0