är med Samiraa :D

heej, nu siitter vi här igen :D jag och samira, a och jag har skämmt ut mig igen, träffade en kille som samira typ chattat med och hon vågade inte fråga fall det va han, såå aa ni kanske förståår?
det blev jag som frågade, och det va han, aa hahah jag baah Hej, hallå dù? heter du meron? hahah han baah AA varför, och sen kollade ahn ut på samira och jag baah okej,nä jag kände igen dig, men egentligenså gjorde jag inte det för samira sa att jag skulle frågaa xD hahaha aa det är mitt roliiga liv dååråå, hahahaha  och skolan va ju som den va fysik spanska och sen bioligi sen sluuta! HELG NU VAFAAAN! FEST NÅGON? hahaha
ajaa, nu sitter vi här vid datorn och chattar med stefan som jag frågade efter hans namn en annan dag,  hahaha xD knaas Samira känner igen massa folk men typ vågar inte såga hej och det blir alltid jag som får fråga fall det är den personen eller inte, :/ knaas xD hahahaha
ajaa, nu sitter vi här iaf, ska fixa lite och så nu tror jag så sista meningen blir JAG SAKNAR DIG,





//FILIPHABELLRING


Kommentarer
Postat av: samira

HAHAHAHA Bäst va det!!:D<333

2009-09-05 @ 13:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0