alfons ♥harar!

GGodmooorggooon♥
jag har varit vaken ganska länge och bara slappat,
gått promenad med alfons och a bara myyst!♥
haha, föruut så blev jag sjukt rädd för det va en hare i våran trädgård!
ingen aning om hur den lyckats ta sig in!
eftersom vi har alfons så har vi ju staket runt hela våran trädgård så att alfons inte kan rymma.
men på något sett hade haren tagit sig in i våran trädgård och sprang runt med panik!
haha, och jag visste ju inte vad jag skulle göra, och helt plötsligt så sprang alfons runt och jagade haren.
snacka om att jag kände mig helt borta, jag kunde ju inte göra något!
a det slutade med att haren hade sån fart att den flög över ett staket och rakt ut mot våran baksida,
och sedan försvann han. men alfons (som är lite dum i huvudet) fortsatte springa runt!
ajaa, det löste sig tillslut iaf, och nu har jag duschat och ska fixa mig ♥
och besökarna bara blir mer och mer på min blogg :)
jag är sjukt glad, fortsätt såhär alla!

Ni vet att jag älskar er!♥

kyss♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Såg att du röstat på mig till veckans blogg hos TereseErica, ville bara skriva en kommentar och tacka så hemskt mycket! TACK!. Är också lite nyfiken på varför du valde just min blogg :) (du behöver inte svara på det om du inte vill, bara av nyfikenhet :P)



Kram på dig och tack än en gång! :)

2009-09-13 @ 15:04:26
URL: http://emyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0