2200m på 12min.

Tjaaaaaaaaaaaaaah,
nu är jag så jäävlaa vakeen asså.
har haft gympa. gjorde ett test typ
man skulle skringa en sträcka(varv) som va 200m
så många varv man orkade på 12min!
gjorde det i tisdags och klarade 9varv. :)
men idag så skulle alla som inte var med i tisdags springa
och jag tänkte att a varför inte springa igen.
vilket va bra att jag gjorde förbättrade min till 11varv :)
jag är så SJUKT glaaaad asså :D:D
trodde aldrig jag skulle klara det.
2200m på 12min :D haha
för er som läser detta och tänker haha fan vad lite!
men ja går inte i någon sport inte fotboll eller handboll eller sånt.
jag dansar bara och det är typ bara en gång i veckan och aa xd
hah jag är sjukt glaad iaaf!<33
nu har jag håltimma och jag va tvungen att gå hem till alfons
för att han skulle ha en promenad.
så efter gympan gick jag hem tog en promenad med alfons.
nu bloggar jag ska trycka i mig ett äpple och sen
dra tillbaks till skolan :D
ajaa, det var allt just nu,


dagens kläder då, :)
tröja och scarf från jc
vitt linne från gina tricot
svarta leggings från gina tricot

//Filiphabellring


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0