you make my day baby!(L)

heej, nu ska jag berätta om min dag. alla ropar yey!! haha jaa började 8,00 men gympa och a vi spelade bandy iaf tjejerna :)(L) sjuukt kul va det det va Jag, Melis, Leila och Rebacka i vårat lag och vi mötte Mona, Sandra, Kanik och Elma! gissa vilka som vann? VI såklart! vi vann med 7-3 tror jag bra jobbat alla vi va sjukt bra! vårat lag hade sjukt bra sammarbete och det va nog det som gjorde så vi vann. sen va det håltimma och vi drog till skälltorp och snackade med kul folk, träffade folk som jag saknat sjukt mkt! aja va la där i en timma eller något. mysigt! sen hade vi hemkunskap och vi gjorde spagetti med köttfärssås. Jag jobbar med Adrian nu då, efter som våran lärare tyckte att vi va stökigt tror jag. hmm.. får la se om det blir bättre nu. HAHA. sen va det håltimma igen och vi åkte tillbaka till skälltorp för att träffa änu mer roligt folk.men jag och Lella drog tillbax föra vissa andra för att vi hade EA, och helt plötsligt hade hela dagen gått och kl va 3. Galet tycker jag! nu sitter jag här och pluggar SO och ENGELSKA för jag ska ha prov nästa vecka! och nu ska jag fixa lite sen drar jag till backavallen med SAmira och kanske Shirin, kommer bli mysigt. nu ska jag fortsätta plugga puss(L)


sommar bilder på alfons och min ben xD hahaha<3

kyss(L)

Kommentarer
Postat av: ida henriksson

hihi tack :) men idag kommer det en ny design :) hihi!

förlåt för sent svar också! :o

2009-10-02 @ 15:24:24
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0