smal xd

Tjooosaaan! :))
dagen  har varit konstig :/
alla har kommenterat att jag är smal :o
kansknas xd
jag är glömsk och det har inte hänt så mkt.
Skulle te stan och träffa folk men nädå!
så blev det inte :(
men a det får vi ta någon annan dag!
Va ute och gick med alfons föruut,
snackade i telefon med Nicoo hela vägen.
Tväär niice!
Bara för att han är smart och jag lite smartare! :))
Ajaa, iaf så kom vi fram till att
1+1=1
asso vi är så bra!
och att
4kr+1kr= 1kr!
vet ni hur?
asso 1 fem krona! xD
HAHAHAAH
såå bra är vii! :))
ajaa vi snackade la typ i 1h 20min xd
om inget och allt ungefär.
nu chattar jag med massa roligt folk
och det ska jag fortsätta med! :)





KYSS (K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0