min låt är sjuuktbääst!

Va ju i stan med Shirin och Ewe :)
va inne på Mc och käkade och tog ballonger :)
haha sen på bussen hem så tog jag bort pinnen och drog i ballongen nu vet så det piper så sjuukt högt sen en tant fick damp så jag började typ sjunga!
här är låten! 
 |
 |
 | 
\/
det är så vi gör det här i göteborg´
vi leker med ballonger på vårt lilla torg
tanterna dem daampar loss
men det är inte värt ett jävla bloss
Jag är bättre än dig på alla sätt
allt jag gör blir bara rätt
jag och mina tjejer det så det ska vara
här i göteborg är alla underbara!
Vi leker med ballonger för att det är kul
kanske kan vi få ett strul
vi är så jävla coola
så nu alla kommer dö om gooolarr!

kysssseen (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0