liseberg.. :)

Tjoo :)
Nu ska jag fixa mig och sen åkta till Liseberg med Mamma, Pappa, Charlie och Ola.  Kanske ska träffa Joel, Camilla och Niklas också vi får se. Det är tradition att åka till Liseberg dagen innan julafton! Så vi fortsätter med det. Jag har iallafall lyckats fixa min kamera. Jag tog mamma och pappas minneskort och la det i min kamera istället så nu kan jag ta kort igen! Blir nog lite söta julkort tagna på Liseberg. Senare ikväll ska jag gubba mig och spela bingolotto! är det gubbigt? Det tycker jag det är! Men nu ska jag fixa mig.

Du stal mitt hjärta
och nu vill du ge tillbaka det till mig.
Men jag vill inte ha det
för det tillhör dig nu.
Jag är flickan utan hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0