Knas asso!

Tjosan i trosan! :)
vad gör ni?

Min dag har varit helt konstig, inte hänt så jätte mkt haft tre lektioner och två håltimmar. På den ena gjorde jag typ inget bara snacka med folk och sånt. På den andra åkte jag och Mona till en skola och träffa lite folk där! Sjukt knas va det iaf. Snackat i telefon ett tag också. Men när jag satt och chattade så skrev mona till mig och va sjuukt arg och det va för att hon skulle ha typ prov imorgon och jag hade hennes böcker i mitt skåp så vi träffades och drog till skolan fast klockan va halv fem. Sen Träffade vi Lippen och Aresh och vi snackade ett tag men jag va tvungen att dra hem ba för att äta. Hade inte käkat mycket under dagen så a det va på tiden. xD HAHA

nu vet jag inte vad jag ska göra faktiskt!
kommer la på något =)

Kyss (L)


Alfons e söööt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0