God Jul!

god jul!
hoppas eran jul blir bätre än min! :)
hihi, ajaa iaf morfar e på sjukhus och det suger balle!
för jag vill att han ska vara frisk!
fick julklappar av mamma och pappa imorse!
2000kr på netonnet så att jag kan spara till en systemkamera!
en väska, lite smink, vantar och lite annat smått o gått!
sen åkte mamma och pappa iväg efter frukosten.
så nu är det bara jag och Charlie och alfons hemma.
Senare ska vi till Farmor och Farfar och träffa resten av Bellring släckten!
det blir nog jätte myysiigt (L)
nu ska jag ta och käka skummtomtar!
lagon tjockiis är jag!
HAHA

Ha en underbar jul!
PUSSPUSS!<3



söta bilder från liseberg igår xd HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0